REGULAMIN AKCJI PROMOCYJNEJ


REGULAMIN AKCJI PROMOCYJNEJ

„ZRÓB ZKUPY – ODBIERZ ŚWIĄTECZNY PREZENT” OTO PARK KOSZALIN

§ 1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Akcja promocyjna, organizowana jest przez Organizatora w terminie i na zasadach określonych w ninie- jszym Regulaminie. (dalej: „Akcja”).

  2. Niniejszy Regulamin określa warunki i zasady, na jakich odbywa się Akcja, w szczególności określa wa- runki uczestnictwa w Akcji, prawa i obowiązki Organizatora oraz prawa i obowiązki Uczestników Akcji (da- lej: „Regulamin”).

  3. Organizatorem Akcji jest Projekta Agata Koczergo z siedzibą w Mrągowie (11-700) przy ulicy Młynowej 3 lok. 3, wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej NIP: 742-200-08-13, REGON: 280496202 (dalej: „Organizator”).

  4. Zleceniodawcą Akcji jest ACE 7 Koszalin Retail Invest spółką z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzi- bą w Warszawie adres: Aleje Jerozolimskie nr 65/79, 00-697 Warszawa), wpisaną do rejestru przedsiębi- orców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Wars- zawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000667649, NIP 5223085852, REGON 366766922.

  5. Akcja odbywa się na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w OTO Park Koszalin ul. Koszalińska 3, 75-900 Koszalin.

  6. Akcja obowiązuje w dniach 14 – 15 grudnia 2024 roku i 21 – 22 grudnia 2024 roku w godzinach od 11:00 do 17:00.

  7. Treść Regulaminu dostępna jest na Stanowisku Promocyjnym Obsługi Akcji.

  8. Uczestnictwo w Akcji jest dobrowolne i bezpłatne.

  9. Promocja nie jest grą losową, zakładem wzajemnym, ani grą na automatach, których wynik zależy od przypadku w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 19 listopada 2009 roku o grach hazardowych.

    § 2. WARUNKI UCZESTNICTWA W AKCJI PROMOCYJNEJ

  1. Uczestnikiem Promocji może być wyłącznie pełnoletnia osoba fizyczna, zamieszkała w Polsce i posiada- jąca pełną zdolność do czynności prawnych, realizująca czynności objęte Akcją Promocyjną w charakte- rze konsumenta w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego (tj. działająca w celu niezwiązanym z prowa- dzoną działalnością gospodarczą lub zawodową, (dalej: Uczestnik).

  2. Nagród w Promocji nie mogą otrzymać właściciele, dzierżawcy ani najemcy, a także członkowie zarządu, pełnomocnicy oraz pracownicy, odpowiednio:

    • ▪  Organizatora Akcji Promocyjnej,

    • ▪  Administracji i Właściciela OTO Park Koszalin,

    • ▪  Punktów handlowych i usługowych znajdujących się na terenie OTO Park Koszalin,

    • ▪  Ochrony, serwisu sprzątającego i technicznego OTO Park Koszalin,

    • ▪  Firm zaangażowanych bezpośrednio w przeprowadzenie Akcji Promocyjnej oraz członkowie

      najbliższej rodziny wszystkich wyżej wymienionych osób. Członkami najbliższej rodziny w rozumieniu niniejszego Regulaminu są: małżonek, dzieci, rodzice, rodzeństwo, przysposobieni oraz przysposabiający. Pracownikiem w rozumieniu niniejszego Regulaminu jest zarówno osoba

zatrudniona na podstawie umowy o pracę, jak i osoba współpracująca na podstawie umowy cywilnoprawnej (w szczególności na podstawie umowy o dzieło, umowy zlecenia).

§ 3. ZASADY AKCJI PROMOCYJNEJ

1. Aby wziąć udział w Promocji, Uczestnik powinien spełnić następujące warunki :

  1. a)  Dokonać zakupu w dniach 14 – 15 grudnia 2024 roku lub 21 – 22 grudnia 2024 roku w sklepach i punktach usługowych w OTO Park Koszalin z wyłączeniem sklepów określonych w § 6 ust. 1 i produktów wykluczonych z Akcji Promocyjnej określonych w § 3 ust.1 f) Regulaminu.

  2. b)  14-15grudniaokazaćosobieobsługującejStanowiskoPromocyjnewcelurejestracjiioznaczeniapara- gon za minimum: 200 złotych brutto (słownie: dwieście złotych) na jednym paragonie lub maksymalnie dwóch paragonach. Odebrać nagrodę osobiście podpisując protokół odbioru nagrody wraz z wyraże- niem zgody na przetwarzanie danych osobowych .

  3. c)  21-22grudniaokazaćosobieobsługującejStanowiskoPromocyjnewcelurejestracjiioznaczeniapara- gon za minimum: 200 złotych na jednym lub maksymalnie dwóch paragonach lub 300 zł na jednym pa- ragonie lub maksymalnie dwóch paragonach. Odebrać nagrodę osobiście podpisując protokół odbioru nagrody wraz z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych .

  4. d)  Uczestnik może zarejestrować paragon za zakupy dokonane w dniach 14 – 15 grudnia 2024 roku lub 21 – 22 grudnia 2024 roku spełniając pozostałe zasady Akcji Promocyjnej.

  5. e)  UczestnikAkcjiPromocyjnejmożezgłosićmaksymalnie2paragonypodczastrwaniaAkcjiiodebrać maksymalnie 1 nagrodę podczas trwania Akcji, spełniając wszystkie warunki Regulaminu.

  6. f)  Zarejestrowany paragon może brać udział w czasie trwania Akcji jeden raz.

  7. g)  DoudziałuwAkcjikwalifikująsięzakupywszelkichproduktówlubusługzwyłączeniemproduktówalko- holowych (w tym piwa bezalkoholowego), wyrobów z tytoniu, e-papierosów, pojemników z płynem niko- tynowym lub rekwizytów tytoniowych w rozumieniu Ustawy z dnia 9 listopada 1995 r. o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych, leków, a także zakładów i kuponów innych loterii lub gier, w szczególności Lotto, zakup kart/doładowań telefonicznych typu pre-paid, kart przedpła- conych/bonów, kart podarunkowych oferowanych przez placówki handlowe i usługowe na terenie OTO Park Koszalin lub usługa (z wyłączeniem transakcji zapłaty za indywidualne rachunki, typu gaz, prąd, telefon i inne media, raty kredytu/pożyczki, dokonane w punktach świadczących usługi przyjmowania zapłaty za jakiekolwiek rachunki. Do udziału w Akcji kwalifikują się zakupy dokonane w sklepach OTO Park Koszalin z wyłączeniem sklepów w §6. Pkt. 1.

  8. h)  Stanowisko Promocyjne znajduje się na parkingu OTO Park Koszalin w lokalizacji placu zabaw. Stano- wisko jest czynne w dniach 14 – 15 grudnia 2024 i 21 – 22 grudnia 2024 roku w godzinach od 11:00 do 17:00.

  9. i)  Osoba obsługująca Stanowisko Akcji dokona weryfikacji dowodu zakupu (paragonu) według kryteriów opisanych w Regulaminie powyżej. W przypadku zakupów dotyczących towarów bądź usług wykluczony- ch z Promocji , od wartości całkowitej dowodu zakupu zostanie odjęta wartość tych towarów.

  10. j)  Z wyłączeniem przysługujących Uczestnikowi praw z tytułu rękojmi i gwarancji, po odebraniu nagrody nie ma możliwości zwrotu towaru sprzedawcy na podstawie ostemplowanego Paragonu. Możliwa jest jedynie wymiana na inny towar tej samej lub wyższej wartości, za zgodą sprzedawcy.

k) DowodemzakupuumożliwiającymUczestnikowiwzięcieudziałuwAkcjimożebyć:paragonfiskalny,f bądź inny dowód zakupu (potwierdzenie zapłaty, potwierdzenie z terminala w przypadku dokonania płat- ności kartą, dokument KP w przypadku płatności gotówką).

l) Uczestnik zobowiązany jest do przestrzegania niniejszego Regulaminu. § 4. NAGRODY

1. Nagrody w Akcji Promocyjnej:

14.12.2024

Stroiki

75 szt.

15.12.2024

Stroiki

75 szt.

21.12.2024

Stroiki

75 szt.

21.12.2024

Choinki

15 szt.

22.12.2024

Stroiki

75 szt.

22.12.2024

Choinki

15 szt.

2. Ilość nagród w Akcji Promocyjnej jest ograniczona a wydawanie ich następować będzie do wyczerpania puli dziennej. Decyduje kolejność zgłoszeń i godzina rejestracji i oznakowania paragonu/paragonów.

3. Każda z Nagród posiada wartość nieprzekraczającą kwoty określonej w art. 21 ust 1 pkt 68 Ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych z późn. zm. (Tekst jednolity: Dz. U. z 08.08.2018 r., poz. 1509 z późn. zm.).

4. W przypadku niewyczerpania ilości nagród zostają one do dyspozycji właściciela OTO Park Koszalin.

5. Uczestnik będzie w pełni odpowiedzialny za straty majątkowe, jakie poniesie Organizator z tytułu roszczeń osób trzecich wynikających z braku przestrzegania Regulaminu.

6. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za okoliczności leżące po stronie Uczestnika Akcji, które unie- możliwiają mu odebranie nagrody.

7. Wyczerpanie puli nagród przed upływem terminu zakończenia Akcji oznacza automatyczne zakończenie wydawania Uczestnikom Akcji nagród.

8. Uczestnikowi nie przysługuje prawo do zastrzeżenia szczególnych właściwości nagrody, ani do otrzyma- nia ekwiwalentu pieniężnego lub rzeczowego w zamian za nagrodę określoną w Regulaminie.

§ 5. WARUNKI ODBIORU NAGRODY W AKCJI PROMOCYJNEJ

1. Warunkiem odbioru nagrody jest:

a) osobiste zgłoszenie się w dniu rejestracji paragonu/paragonów na Stanowisko Promocyjne Akcji w godzinach 11:00 – 17:00.

b) zarejestrowanie oraz okazanie obsłudze Stanowiska Promocyjnego dowodu zakupu za zakupy doko- nane w terminie i miejscu wskazanym w Regulaminie

c) czytelne wypisanie swoich danych osobowych łącznie z podaniem adresu e-mail w przygotowanych formularzu otrzymania nagrody, a także złożenie własnoręcznego podpisu pod zgodami tam zawar- tymi. Podanie danych jest dobrowolne lecz niezbędne w uczestnictwie w Akcji i odbioru nagrody.

  1. Każda osoba, która spełni powyższe wymagania jest uprawniona do wzięcia udziału w Akcji.

  2. Uczestnik, aby otrzymać nagrodę jest zobowiązany do przedstawienia obsłudze Stanowiska Promocyjne-

go dowodu zakupu potwierdzającego nabycie towarów, na którym w sposób widoczny będzie określona data ich dokonania oraz kwota. Dowody Zakupu podlegają weryfikacji przez obsługę Stanowiska Promocyjnego. Oryginał Dowodu Zakupu zostanie ostemplowany przez obsługę i zwrócony Uczestnikowi Promocji. Ostem- plowany Dowód Zakupu biorący udział w Promocji nie jest powtórnie podstawą do odbioru nagrody.

§6. PUNKTY SPRZEDAŻY
1. Z zakresu Punktów Sprzedaży wyłączone są: AGATA MEBLE, LEROY MERLIN, KANTOR PROMES

§7. DANE OSOBOWE UCZESTNIKÓW

  1. Administratorem danych osobowych jest Projekta Agata Koczergo ul. Młynowa 3/3 11-70-0 Mrągowo, NIP 742-200-08-13 .

  2. Zakres przetwarzanych danych osobowych w przypadku Uczestników to: imię i nazwisko.

  3. Dane osobowe Uczestników Akcji Promocyjnej będą przetwarzane przez czas trwania Promocji oraz dodatkowo 6 -m-cy jako czas niezbędny do obsługi roszczeń, wyłącznie w celu umożliwienia Uczestnikom wzięcia udziału w Akcji Promocyjnej, a w razie zgłoszenia reklamacji, także w celu jej rozpatrzenia.

  4. Procesorem danych osobowych udostępnianych przez Uczestników Akcji Promocyjnej w zakresie, w którym będą one przetwarzane w celu realizacji obowiązku wynikającego z art. 20 Ustawy o grach hazardowych (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 165 z późn. zm.) oraz dane osobowe Uczestników w zakresie ewentualnych postępowań reklamacyjnych jest Organizator, tj. Projekta Agata Koczergo ul. Młynowa 3/3, 11-700 Mrągowo. Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do realizacji uprawnień Uczestników w zakresie żądania wydania imiennego zaświadczenia o uzyskanej wygranej, określonego w art. 20 ust. 1 Ustawy o grach hazardowych oraz do rozpatrzenia reklamacji.

  5. Dane osobowe Uczestników Promocji, którzy zostaną laureatami Akcji Promocyjnej będą przetwarzane przez okres 5 lat następujących po roku, w którym nastąpiła wypłata/wydanie nagród w celach weryfikacji spełnienia wymogów Regulaminu do wydania nagrody, w celu wydania nagrody, w celu udokumentowania wyników Promocji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie, a w razie zgłoszenia reklamacji, także w celu jej rozpatrzenia.

  6. Podstawą przetwarzania danych osobowych Uczestników Promocji jest zgoda Uczestnika. Podstawą do przetwarzania danych osobowych w przypadku osoby składającej reklamację jest art. 61 ust. 3 pkt 11 Ustawy o grach hazardowych, zaś osoby wnoszącej o wydanie imiennego zaświadczenia o uzyskanej wygranej jest art. 20 ust. 1 Ustawy o grach hazardowych.

  7. Podanie przez Uczestnika danych osobowych ma charakter dobrowolny, lecz niezbędny do wzięcia udziału w Promocji i wydania nagrody. Osobom udostępniającym swoje dane osobowe przysługuje prawo dostępu do takich danych, sprostowania, poprawiania, żądania usunięcia, ograniczenia przetwarzania i przenoszenia danych. Zgodę na przetwarzanie danych można cofnąć w każdym czasie, co pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem dotychczasowego przetwarzania danych. Cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w Akcji Promocyjnej przez Uczestnika oraz rezygnacją z nagrody przez laureata Promocji. Każda osoba czyjej dane są przetwarzane

ma prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego powołanego w celu ochrony praw w związku z przetwarzaniem danych osobowych.

  1. W celu uzyskania dodatkowych informacji lub skierowania żądań dotyczących przetwarzania przez Organizatora danych osobowych, Uczestnicy i laureaci mogą skontaktować się za pomocą adresu e- mail: rodo@projekta.pl Dane osobowe Uczestników i laureatów nie będą wykorzystywane do profilowania, ani podejmowania zautomatyzowanych decyzji.

  2. Dane osobowe są przechowywane tylko przez okres, jaki wymagają tego obowiązujące przepisy prawa, a po jego zakończeniu zostaną usunięte.

10. Dane osobowe Uczestników Akcji Promocyjnej ww. zakresie przetwarzane są na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119.1 oraz przepisów powszechnie obowiązujących.

§ 8. POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE

1. Wszelkie reklamacje Uczestników dotyczące Akcji muszą być pod rygorem nieważności złożone na pi- śmie w ciągu 14 dni od zakończenia okresu obowiązywania Akcji na adres siedziby Organizatora lub drogą elektroniczną na adres: biuro@projekta.pl. O zachowaniu terminu do wniesienia reklamacji złożonej na pi- śmie decyduje data stempla pocztowego placówki pocztowej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, a rekla- macji złożonej drogą elektroniczną – data wysłania wiadomości e‐mail na adres Organizatora wskazany w § 6. ust. 1. Regulaminu. Reklamacja powinna zawierać informację, że dotyczy Akcji OTO Park Koszalin, dane Uczestnika: imię, nazwisko, adres zamieszkania, adres e-mail, oraz przyczynę reklamacji wraz z jej uzasad- nieniem.

2. Reklamacje złożone po terminie i reklamacje niespełniające warunków, o których mowa w § 6 ust. 2. Re- gulaminu, nie będą rozpatrywane.

3. Organizator rozpatrzy reklamację w terminie 14 (czternastu) dni od dnia jej otrzymania. Uczestnik zostanie powiadomiony o rozpatrzeniu reklamacji niezwłocznie za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres e- mail podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub pocztą na podany adres.

4. Decyzja Organizatora w przedmiocie reklamacji jest ostateczna, co nie wyklucza dochodzenia przez Uc- zestnika swoich roszczeń na drodze postępowania sądowego.

§ 9. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. W kwestiach nieuregulowanych Regulaminem stosuje się w szczególności przepisy Kodeksu cywilnego oraz inne powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.

2. Organizatorowi przysługuje prawo do zmiany postanowień Regulaminu w uzasadnionych przypadkach, z zastrzeżeniem, że zmiany nie naruszą praw i obowiązków nabytych przez Uczestników przed zmianą Regu- laminu. Zmiany będą dokonywane w formie aneksów do Regulaminu oznaczonych kolejnym numerem oraz datą. Regulamin w zmienionej formie obowiązuje od daty oznaczonej w jego treści po jego publikacji. Orga- nizator Promocji zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu i warunków Promocji w czasie trwania Pro- mocji, jeżeli jest to uzasadnione celem Promocji i nie wpłynie na pogorszenie warunków uczestnictwa w Promocji, z tym, że zmiany te nie mogą naruszać praw już nabytych przez Uczestników Promocji. Wszyscy Uczestnicy zostaną o tym fakcie powiadomieni poprzez zamieszczenie informacji o zmianach w Regulaminie na stoisku promocyjnym. 3. W przypadku zaistnienia zjawiska siły wyższej, czyli zdarzenia zewnętrznego, jakiego Organizator nie mógł przewidzieć, ani nie mógł jemu zapobiec, Organizator zastrzega sobie prawo do przedłużenia, skrócenia, zawieszenia, przerwania lub odwołania Akcji.