REGULAMIN AKCJI PROMOCYJNEJ ,,OTO Black Week”

REGULAMIN AKCJI PROMOCYJNEJ ,,OTO Black Week”
z dnia 20.11.2024, dalej zwany „Regulaminem”

§1 POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Organizatorem akcji promocyjnej ,,OTO Black week” zwaną dalej „Akcją Promocyjną” ACE 7 Koszalin Retail Invest spółką z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (adres: Aleje Jerozolimskie nr 65/79, 00-697 Warszawa), wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000667649, NIP 5223085852, REGON 366766922

  2. Tekst niniejszego regulaminu (zwanego dalej „Regulaminem”) jest dostępny w Punkcie Akcji Promocyjnej

  3. Akcja Promocyjna nie jest grą losową, ani zakładem wzajemnym w rozumieniu ustawy z dnia 19 listopada 2009 roku o grach hazardowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 165). Prowadzona Akcja Promocyjna pozbawiona jest jakichkolwiek elementów losowości i przypadkowości w uzyskiwaniu prawa do nabycia nagród, które uzależnione jest od spełnienia warunków, o których mowa w § 2 ust. 2 Regulaminu.

  4. Uczestnictwo w Akcji Promocyjnej jest dobrowolne.

  5. Uczestnikom po spełnieniu warunków określonych w Regulaminie zostaną przyznane

    nagrody (dalej zwanymi „Nagrodą”).

    §2
    ZASADY AKCJI PROMOCYJNEJ

1. Uczestnikiem Akcji Promocyjnej może być osoba fizyczna, będąca: (i) konsumentem, (ii) pełnoletnia lub będąca uczniem szkoły podstawowej lub ponadpodstawowej będącej z dorosłym opiekunem (iii) posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, (iv) zamieszkała na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz która jednocześnie spełni warunki określone w niniejszym Regulaminie.

2. Warunkiem uczestnictwawAkcjiPromocyjnejsąłącznie:

  1. a)  Dokonanie zakupów (dalej „Zakupy”) o wartości minimum 100 (sto) złotych 00/100) zł brutto udokumentowanych z punktu handlowego lub usługowego na terenie Parku Handlowego Oto Park w Koszalinie (z wyłączeniem zakupów wymienionych w pkt 3 poniżej). Dokonane zakupy uprawniają do wzięcia udziału w konkursie w którym do wygrania jest smartfon Apple Iphone 15 128 gb, 4 bony zakupowe o wartości 100 zł, oraz 100 nagród gwarantowanych w postaci pomadki lub balsamu do ust. Osoby które do dnia 30 listopada go godz. 17:30 uzyskają największą sumę zarejestrowanych paragonów – wygrywają nagrody. W przypadku gdy suma zgłoszonych paragonów przez 2 Uczestników będzie identyczna, wówczas o kolejności zadecyduje czas rejestracji o ostatniego paragonu. Wcześniej zarejestrowany ostatni paragon wygrywa. Zakupy dokonane w markecie Leroy Merlin, Agata Meble, Media Ekspert limitowane są do kwoty max 500 zł na paragon. Zakupy z marketu LIDL nie biorą udziału w akcji.

  2. b)  zarejestrowanie paragonów w Punkcie Obsługi Klienta zlokalizowanym w namiocie na parkingu przy Oto Parku. Paragony można zgłaszać wielokrotnie pod warunkiem aby nie było to te same paragony ( już ostemplowane)

  3. c)  Zakupy promocyjne muszą być dokonane w okresie trwania promocji tj. między 20 a 30 listopada. W Akcji Promocyjnej nie biorą udziału Zakupy udokumentowane fakturą VAT oraz zakupy z marketu LIDL.

  4. d)  Informacyjny Punkt Obsługi Konkursu funkcjonuje w dniach 29 oraz 30 listopada w godzinach 12:00 do 18:00. W tym okresie należy zgłosić się do punktu z oryginałami paragonów zgłoszonych do akcji. Po ich pozytywnej weryfikacji, 30 listopada ok godz. 17:45 będą ogłoszeni wygrani oraz będą wydawane nagrody – obecność obowiązkowa. W przypadku braku osoby zgłaszającej podczas ogłaszania wyników, po 3 krotnym wywołaniu wygranego nagroda przechodzi na osobę kolejną z listy.

  5. e)  Zgłoszony Paragon lub paragony zostaną zarejestrowane i ostemplowane pieczątką) poprzez zaprotokołowanie przez hostessy stacjonujące w Punkcie (dalej zwanymi łączne „Hostessami” a osobno „Hostessą”)

3. Z Akcji Promocyjnej wyłączone są banki, zakupy dotyczące leków na receptę, wyrobów tytoniowych, opłaty za rachunki oraz Paragony za zakup napojów alkoholowych w rozumieniu ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (Dz. U. z 2016 r. poz. 487).

4. Paragony zgłoszone w Akcji Promocyjnej nie mogą być wykorzystywane więcej niż raz

  1. Każdy paragon zgłoszony w Akcji Promocyjnej zostanie ostemplowany pieczątką.

  2. W przypadku, gdy do zakończenia promocji nie zostaną odebrane wszystkie Nagrody, stają

    się one własnością Oto Park.

7. Liczba Nagród jest ograniczona i będzie wydawana tylko i wyłącznie osobom które osobiście zgłoszą się w dniu finału ze zweryfikowanymi paragonami.

8. Nagrody nie podlegają wymianie na ekwiwalent pieniężny lub rzeczowy.

  1. W Akcji promocyjnej nie mogą brać udziału:

    • osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, w zakresie prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej,

    • osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę, wykonujące usługi na podstawie innej umowy cywilno-prawnej, jak i współpracujące z Centrum Handlowym lub Organizatorem Akcji promocyjnej, ani osoby dla nich najbliższe,

    • osoby, w tym osoby działające w imieniu przedsiębiorców, które zawarły z Centrum Handlowym umowę najmu lub dzierżawy powierzchni, jak również ich pracownicy i osoby świadczące dla nich usługi na mocy innej umowy cywilno- prawnej, jak również ich osoby najbliższe,

    • osoby, w tym osoby działające w imieniu przedsiębiorców, które na terenie Centrum Handlowego posiadają punkty handlowe lub usługowe, jak również ich pracownicy i osoby świadczące dla nich usługi na mocy innej umowy cywilno- prawnej, jak również ich osoby najbliższe,

    • osoby, w tym osoby działające w imieniu przedsiębiorców, które na terenie Centrum Handlowego wykonują czynności związane z obsługą Centrum Handlowego, w tym związane z agencją ochrony, usługą sprzątania, świadczeniu usług technicznych etc., jak również ich pracownicy i osoby świadczące dla nich usługi na mocy innej umowy cywilno-prawnej, jak również ich osoby najbliższe,

    • osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę, wykonujące usługi na podstawie innej umowy cywilno-prawnej, jak i współpracujące z Centrum Handlowym, ani osoby dla nich najbliższe,

    • inne osoby biorące bezpośredni lub pośredni udział w przygotowaniu i prowadzeniu Akcji promocyjnej;

  2. Uczestnictwa w Akcji Promocyjnej, jak i praw i obowiązków z nimi związanych, w tym także prawa do żądania wydania Nagrody, nie można przenosić na inne osoby. Klient, który dokona zwrotu towarów, za które otrzymał możliwość odebrania nagrody, zobowiązany jest również do jej zwrotu do Punktu Obsługi Promocji.

§3
WERYFIKACJA ZGŁOSZEŃ I LISTA NAGRODZONYCH OSÓB

1. Zgłoszenia Uczestników będą weryfikowane przez Hostessę, która oceniać będzie spełnienie przez Uczestnika Akcji Promocyjnej warunków podmiotowych i przedmiotowych określonych w niniejszym Regulaminie, uprawniających Uczestnika Akcji Promocyjnej do otrzymania Nagrody zgodnie z kolejnością zgłoszenia.

§4
ZASADY POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO

1. Reklamacje w związku z przeprowadzeniem Akcji Promocyjnej rozpatruje Organizator. Rozpatrzeniu podlegają reklamacje zgłoszone za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres

Organizatora: promocja@otopark-koszalin.pl ze wskazaniem w tytule wiadomości „Reklamacja”

  1. Reklamacja powinna zawierać: imię, nazwisko, adres korespondencyjny, dokładny opis

    i powód reklamacji oraz treść żądania. Podanie danych osobowych i złożenie oświadczenia, zgodnie z treścią postanowień zdania poprzedzającego, jest dobrowolne, ale niezbędne dla rozpatrzenia reklamacji. Reklamacje nie spełniające powyższych wymogów nie podlegają rozpatrzeniu.

  2. Reklamacje mogą być zgłaszane w trakcie trwania Akcji Promocyjnej oraz w terminie 30 dni od dnia jego zakończenia. Reklamacje zgłoszone po terminie nie będą rozpatrywane. O zachowaniu terminu opisanego powyżej decyduje data wysłania reklamacji.

  3. Na rozpatrzenie reklamacji Organizator ma 14 dni roboczych liczonych od daty jej otrzymania. O wyniku postępowania reklamacyjnego Organizator powiadomi Uczestnika w formie e-maila zwrotnego w ciągu 7 dni roboczych od daty rozpatrzenia reklamacji

  4. Reklamacje rozpatruje komisja składająca się z 2 przedstawicieli Organizatora

    §5 PRZETWARZANIE DANYCH

1. Administratorem danych osobowych Uczestników jest Organizator.

  1. 2 Dane osobowe Uczestników przetwarzane będą przez Organizatora w celu organizacji i wydawania nagród.

  2. Przetwarzanie danych osobowych obejmować będzie następujący zakres: imię i nazwisko, wiek, kod pocztowy. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niezbędne do realizacji wyżej wskazanych celów, w tym w celu i zakresie wydania nagrody. Informacje te są ściśle poufne i wykorzystywane wyłącznie przez Administratora, zgodnie z Polityką Prywatności dostępną tutaj.

  3. Przetwarzanie danych osobowych odbywać się będzie na zasadach przewidzianych w treści Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych; Dz.Urz. UE L 119, s. 1) – dalej „RODO”.

  4. Dane osobowe mogą być udostępnianie podmiotom do tego upoważnionym na podstawie przepisów prawa.

  5. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

  6. Uczestnik posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia, wniesienia sprzeciwu, do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie. Skorzystanie z prawa do wycofania zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych, które miało miejsce przed wycofaniem zgody.

  7. Uczestnikowi przysługuje prawo do wniesienia w każdej chwili sprzeciwu wobec przetwarzania jego danych osobowych opisanych powyżej. W przypadku wniesienia sprzeciwu Administrator przestanie przetwarzać dane osobowe w tych celach, chyba że wykaże, że w stosunku do danych osobowych Usługobiorcy istnieją ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec interesów Usługobiorcy, praw i wolności lub dane Usługobiorcy będą niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń przez administratora.

  8. Administrator nie podejmuje decyzji dotyczących danych osobowych Uczestników w sposób zautomatyzowany.

  9. Uczestnikowi przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub do innego organu nadzorczego właściwego na podstawie przepisów RODO, gdy uzna, iż przetwarzanie danych osobowych dotyczących Uczestnika narusza przepisy RODO.

§6 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Organizator Akcji promocyjnej – ma prawo odmówić przyznania Nagrody Uczestnikowi Akcji promocyjnej, w stosunku do którego powziął uzasadnione podejrzenie o podejmowanie działań sprzecznych z Regulaminem (w tym fałszowania dowodów Zakupów uprawniających do wzięcia udziału w akcji promocyjnej, dokonywania fikcyjnych Zakupów uprawniających do wzięcia udziału w akcji promocyjnej, dokonywania zwrotu zakupionych produktów) po przeprowadzeniu postępowania wyjaśniającego stwierdzającego dokonanie naruszeń.

  2. Pełna treść niniejszego Regulaminu dostępna będzie w Okresie Akcji promocyjnej – w Punkcie Obsługi Akcji promocyjnej.

  3. Wszelkie spory wynikłe z tytułu wykonania zobowiązań związanych z niniejszą Akcją promocyjną będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny.

  4. Organizator zobowiązuje się do przestrzegania właściwych przepisów ochrony przeciwpożarowej, BHP oraz prawnie wiążących wymogów właściwych organów administracji publicznej dedykowanych przedsięwzięciom takim jak Akcja Promocyjna (w tym przepisów Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 sierpnia 2020 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii lub ewentualnych innych, które je zastąpią w przyszłości jak również wszystkich innych odnoszących się do Akcji Promocyjnej przepisów i wytycznych oraz każdego zastępującego)

  5. Organizator Akcji promocyjnej ma prawo do odwołania Akcji promocyjnej z uwagi na wystąpienie okoliczności niezależnych od Organizatora, siły wyższej , w tym z uwagi na niebezpieczeństwo związane z epidemią coronawirusa COVID-19. Organizator Akcji promocyjnej nie podnosi odpowiedzialności za błędne podanie danych przez Uczestnika.

  6. W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego.